Auto-reply på.
Da det svenske ekteparet Elin Kling og Karl Lindman lanserte Toteme for ti år siden, gjorde de det med en klar visjon om hvem Toteme-kvinnen er. Fra hvordan hun kler seg, interesser hun har, hvordan hun balanserer familie med karriere og hvilke blomster hun helst kjøper. Gjennom tiåret har de vist oss at Toteme-kvinnen er tro mot Stockholm, men at hun også løper gatelangs i metropoler som New York og London.
Denne sommeren får vi se hvor Toteme-kvinnen er out of office, når hun ferierer til øyen Filicudi. Hit forklarer motemerket at hun reiser for å finne ro og tilhørighet – og det eneste som står på agendaen hennes er soling, soving og spising – på et sommerresidens hvor man kan senke skuldrene.
Er du ute i båt kan du se Totemes sommerresidens i en vakker oase ved enden av stranden i Pecorino a Mare i Italia. Her er det store hvite murhuset malt med Totemes logo i blått over det hele, så det vil fange blikket til alle som seiler forbi. En estetisk reise og ikke minst genial markedsføring. Det er mange som ønsker å være Toteme-kvinnen i sommer – og for henne har motemerket samlet et kuratert utvalg produkter hun vil pakke med seg i kofferten.
Chic, og så klart veldig smart!




Les også: Gatelangs i Firenze