Søndagslesning

I sengen eller på kafé.

Elin Kling og Karl Lindman feirer 10 år som ektepar og businesspartnere. I dag har det svenske motemerket en verdi på 100 millioner dollar og egne butikker i metropoler som Stockholm, London, New York og Los Angeles. Toteme-suksessen er umulig å ikke få med seg, og mest sannsynlig har du flere bekjente med plagg fra merket i skapet. En klassisk trenchcoat, en crisp hvit skjorte, ullbukser, t-skjorter i bomull, jeans og en svart kjole. Toteme fokuserer på klassiske plagg i gode materialer, som kan kles opp og ned. I et intervju med How to Spend it denne uken, forteller Kling og Lindman om de siste 10 årene og inspirasjonen for Toteme.

På vei hjem fra kafeen kan du høre på den nye podcastepisoden til Business of Fashion, hvor vi får lytte til en samtale med Gucci Westman og David Neville, om hvordan de startet skjønnhetsmerket Westman Atelier. A luxury beauty brand that lasts. Som Elin Kling, er også Gucci Westman oppvokst i Sverige, og de er begge inspirert av den skandinaviske livsstilen og dens verdier, med fokus på kvalitet over kvantitet. Med denne filosofien forteller Westman om fokus på hvordan produkter blir laget, hvilken ingredienser de bruker og hvordan hudpleie og sminke kan kombineres.

Les også: Bobler og stil med Elin Kling og Gucci Westman

Meld deg på nyhetsbrevet

Motta inspirerende artikler og invitasjoner direkte i innboksen.